close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כל המרבה הרי זה משובח

מערכת שורשיא שבט, תשעז07/02/2017

כל המרבה הרי זה משובח - להגדיל את ההסתברות לזכייה על ידי שליחת מספר טפסים

תגיות:
רבות מדברים על כך, שמילוי טפסי לוטו מאפשר לאנשים לחלום - או אפילו לפעול, כדי לזכות בפרס שישחרר אותם מנטל הדאגה הכלכלית, ויהפוך אותם לעשירים. זה נכון - מילוי טפסי לוטו מאפשר לנו לזכות במיליוני שקלים - בסיכויים נמוכים. מהם הסיכויים באמת, לזכות בפרס הראשון בלוטו, למה השאלה הזו היא לא רלוונטית, ואולי אפילו חשוב להמשיך ולמלא טפסי לוטו שבועיים - ומה אפשר לעשות על מנת לשחק חכם יותר? על כך ועוד - לפניכם.

מהם באמת הסיכויים לזכות בלוטו?
ישנן מספר דרכים לזכות בלוטו בגובה משתנה של פרסים. בהגרלת הלוטו עולים האופן אקראי שישה מספרים (מתוך 37 אפשריים) ועוד מספר אחד (המספר החזק - מתוך שבעה אפשריים). בשליחת טבלה בודדת של לוטו הממלא מנחש מה יהיו המספרים שייבחרו. הסיכוי לפגוע בכל שבעת המספרים (כולל המספר החזק) - הוא אחד ל - 16,000,000. הסיכוי לנחש שישה מספרים - לא כולל המספר החזק, הוא אחד ל - 2.3 מליון (כמובן, הסיכוי משתנה לפי מספר הטפסים שנשלחו בכל הגרלה, וזהו הסיכוי הממוצע).

על פי הסטטיסטיקה, הרי לא יעלה על העת שאדם אחד יזכה בפרס הגדול יותר מפעם אחת - וביחד עם זאת - זה קרה יותר מפעם אחת. בשנת 2013 זכה זוכה יחיד במעל 27 מיליוני שקלים, לאחר שזכה באותה הגרלה בפרס הראשון, השני, השלישי וגם הרביעי. מנצח את הסטטיסטיקות? כמעט בכל שבוע אנשים זוכים בפרסים גדולים וקטנים בהגרלת הלוטו, ועבורם - הבלתי ייאמן קרה. מה אפשר לעשות, על מנת לשפר את הסיכויים, שגם אנחנו נהיה בין המאושרים שיקבלו את שיחת הטלפון המיוחלת?

הבחירות שעוזרות לנצח את הסטטיסטיקה
חשוב להבין בעניין מילוי טפסי הלוטו - המספרים נבחרים אקראית, לכן אין דבר כזה "ניחוש מושכל". הנה, זה לא מזמן המספרים שנבחרו בהגרלת הלוטו היו עוקבים - מ 33 ועד 37. איש לא ניחש שהמספרים שייבחרו יהיו עוקבים (כי הרי מה הסיכויים לכזה רצף?) וכך - איש לא גרף את סכומי הזכייה בפרס הראשון.

אם כן, בחירת המספרים היא אקראית במשרדי החברה - וכנראה שתישאר אקראית גם אצל ממלאי הלוטו. מה שאפשר לעשות על מנת לשחק חכם הוא, כמובן, למלא יותר טבלאות. ככל שתמלאו מספר רב יותר של טפסים בכל הגרלה, יעלו סיכויי הזכייה שלכם.

מילוי טפסים קבוצתי - הגדלת הסיכוי לזכות מבלי להגדיל את המחיר
כיום, חברות מתמחות מאפשרות שירות של שליחת טפסי לוטו קבוצתית. שירות זה מעניק המון יתרונות, ביניהם מילוי קבוצתי של מספר רב של טבלאות; מילוי חכם של מספרים לאחר עיבוד סטטיסטי של הסיכויים ובשיתוף אנליסטים וסטטיסטים מומחים; ואפילו ניתוח הנתונים של טפסים קודמים ולימוד ממוחשב של צירופי מספרים מתוך זכיות קודמות. עוד יתרונות לשליחה קבוצתית של טפסי הלוטו, הם למשל טיפול בהגשה קבועה של טפסים, חיסכון בזמן, והעברת סכומי הזכייה ישירות לחשבון הבנק בצורה נוחה.

אל תוותרו על החלום!
אנחנו, הישראלים, ממלאים טפסי לוטו מאז שנת 1968, ממלאים וחולמים לזכות במיליוני שקלים. בשנת 2016 חילק מפעל הפיס פרסים כספיים בסכום מצטבר של מעל 758,000,000 שקלים. בכל שבוע מקבלים משתתפים את השיחה המיוחלת, בה מיידעים אותם על זכייה. כל ממלא לוטו, מאמין שגם הוא יכול להיות הזוכה הגדול. זה יכול להיות, ואנחנו מאחלים לכם המון בהצלחה!
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה